Prace dyplomowe magisterskie/inżynierskie/projekty inżynierskie:

 

Propozycji nowych tematów prac proszę szukać w systemach krk.prz.edu.pl lub kia.prz.edu.pl -> KSZTAŁCENIE -> Prace dyplomowe

 

 

Obronione:

1.    Porównanie silników Unreal Engine i Unity pod kątem tworzenia gier. 2024

2.    Porównanie silników Unity i GoDot pod kątem tworzenia gier. 2024

3.    Interaktywna wizualizacja wybranych wnętrz. 2024

4.    Zastosowania animacji proceduralnych. 2024

5.    Dostosowanie poziomu trudności wybranej gry w oparciu o zebrane dane. 2023

6.    Porównanie wydajności aplikacji OpenGL i WebGL. 2023

7.    Trzyosiowa frezarka CNC, 2023

8.    Komputerowa gra 2D z elementami craftingu i proceduralnie generowanym światem, 2023

9.    Gra platformowa 3D, 2023

10. System kontroli poziomu cieczy w zbiorniku, 2023

11. Porównanie wydajności architektury DOTS z architekturą obiektową w silniku Unity. 2022

12. Wizualizacja obiektów Politechniki Rzeszowskiej w aplikacji webowej. 2022

13. Biblioteka obiektów graficznych dla trójwymiarowej gry edukacyjnej. 2022

14. Ocena przydatność map Bing do śledzenia i planowania tras statków powietrznych. 2021

15. Wpływ wprowadzenia warstwy kryptograficznej do wybranego serwisu internetowego na jego wydajność. 2021

16. Wirtualny model postaci ludzkiej do zastosowań w animacjach i grach komputerowych. 2020

17. Wirtualne planowanie rozkładu urządzeń przemysłowych w pomieszczeniach z zastosowaniem silnika graficznego. 2020

18. Zastosowanie Raspberry Pi jako sterownika PLC. 2020

19. Mechanizmy programowania współbieżnego na podstawie biblioteki Concurrent-Ruby. 2020

20. Proceduralne generowanie terenu.2020

21. System informatyczny do zarządzania obsługą studentów z programu Erasmus+. 2020

22. Serwis internetowy zarządzający parkingiem.2020

23. Zastosowanie silnika graficznego do wspomagania montażu. 2019

24. Szkielet systemu graficznego na bazie interfejsu Vulcan. 2019

25. Porównanie wydajności profilu zgodnościowego i profilu głównego OpenGL. 2019

26. Techniki programowania aplikacji współbieżnych i rozproszonych w systemie operacyjnym Android. 2019

27. Techniki poprawy wydajności mechanizmów rozgrywki i sztucznej inteligencji w grach komputerowych. 2019

28. Interaktywna wizualizacja wybranych pomieszczeń Politechniki Rzeszowskiej. 2019

29. Wielowątkowa aplikacja serwerowa dla gry. 2019

30. Wizualizacja położenia i orientacji bezpilotowego statku powietrznego. 2019

31. Budowa harfy laserowej w oparciu o standard MIDI i platformę Arduino. 2019

32. Integracja efektów graficznych ze ścieżką filmową. 2019

33. Program do archiwizacji i wizualizacji przebiegu sesji treningowej na symulatorze lotu. 2018

34. Wizualizacja ruchu lotniczego. 2018

35. Graficzny moduł planowania trajektorii dla bezpilotowego statku powietrznego. 2018

36. Porównanie wydajności i technik tworzenia aplikacji graficznych w wybranych bibliotekach języka Java. 2018

37. Technika tworzenia animacji szkieletowej i jej integracji z silnikiem graficznym w wybranych programach. 2018

38. Wirtualne zintegrowane elektroniczne instrumenty kokpitu samolotu. 2018

39. Koncepcja systemu informatycznego wspierającego planowanie lotu. 2017

40. Analiza i podważenie sieci osiedlowych opartych na rozwiązaniach MikroTik RouterBoard. 2017

41. Wirtualne stanowisko badawcze do analizy pracy rozproszonych aplikacji czasu rzeczywistego na platformie systemu operacyjnego VxWorks, 2017.

42. Techniki rozwiązywania problemu producenta – konsumenta oraz czytelników i pisarzy w różnych systemach programowania współbieżnego, 2017.

43. Standard OpenMP i techniki programowania współbieżnego, 2017.

44. Wizualizacja i nadzorowanie pracy prototypowego robota laboratoryjnego, 2017.

45. Prototypowy robot laboratoryjny, 2017.

46. Wizualizacja i archiwizacja parametrów lotu, 2017.

47. System wspomagania terapii widzenia, 2017.

48. Porównanie sieci UDP/IP/Ethernet z ARINC 664, 2016.

49. Trójwymiarowa interaktywna wizualizacja wybranych obiektów architektonicznych Politechniki Rzeszowskiej, 2016.

50. Porównanie wybranych bibliotek wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość na platformie Android, 2016.

51. Koncepcja systemu akwizycji i wizualizacji danych z symulatora lotu ALSIM 200 MCC, 2016.

52. Techniki generowania świata gry samochodowej, 2016.

53. Wybrane problemy programowania współbieżnego w języku Java, 2016.

54. System oceny stylu jazdy kierowcy z zastosowaniem urządzeń mobilnych, 2016.

55. System zarządzania zasobami sprzętowymi i programowymi, 2016.

56. Zastosowanie silnika Unity3D do tworzenia interaktywnych aplikacji graficznych, 2015

57. Biblioteka programów do tworzenia aplikacji współbieżnych i czasu rzeczywistego dla systemu operacyjnego VxWorks, 2015.

58. Biblioteka programów do tworzenia aplikacji współbieżnych zgodnych ze standardem POSIX, 2015.

59. Techniki generowania interaktywnych aplikacji graficznych z zastosowaniem silnika Ogre3D, 2015.

60. System bazodanowy od obsługi studentów z programu Erasmus, 2015.

61. Wybrane techniki generowania animacji szkieletowej, 2014.

62. Techniki tworzenia gier na urządzenia mobilne, 2014.

63. Programowanie aplikacji graficznych w standardzie WebGL, 2014.

64. Programowanie aplikacji graficznych w standardzie OpenGL ES, 2014.

65. Silnik do gier strategii czasu rzeczywistego, 2014.

66. Wprowadzanie danych motion capture do generowania animacji, 2014.

67. Wizualizacja danych z zastosowaniem biblioteki graficznej, 2013.

68. Wspomaganie osób niewidzących z zastosowaniem urządzeń mobilnych, 2013.

69. Interaktywna aplikacja graficzna dla dzieci niepełnosprawnych, 2013.

70. Moduł graficzny multimedialnego systemu przeznaczonego do terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju, 2013.

71. Zastosowanie technologii Flash do tworzenia interaktywnych aplikacji graficznych, 2012.

72. Tworzenie aplikacji graficznych z zastosowaniem OpenSceneGraph, 2012.

73. Gry wspomagające rozwój dzieci ze sterowaniem wizyjnym, 2012.

74. Biblioteka obiektów graficznych do wzbogacania scen w programach wspomagających rozwój dzieci niepełnosprawnych, 2012.

75. Zastosowanie technologii Flash i języka ActionScript do tworzenia interaktywnych aplikacji 3D, 2012.

76. Generowanie interaktywnych modeli architektonicznych, 2012.

77. Elementy programowania gier strategicznych, 2012.

78. Tworzenie interaktywnych aplikacji w oparciu o darmowy silnik graficzny, 2012.

79. Serwis Web 2.0 do dystrybucji gier edukacyjnych, 2011.

80. Gry edukacyjne w oparciu o technologię Flash, 2011.

81. Graficzny silnik gry FPP, 2011.

82. Dynamiczna rekonfiguracja serwera Apache, 2010.

83. Szablon do tworzenia interaktywnych aplikacji graficznych dla dzieci niepełnosprawnych, 2010.

84. Zastosowanie wybranych pakietów darmowego oprogramowania do tworzenia gier 3D, 2010.

85. Zastosowanie kolorowanych sieci Petriego do symulacji systemów produkcji, 2010.

86. Standardy tworzenia aplikacji na urządzenia o ograniczonych możliwościach sprzętowych, 2009.

87. Zastosowanie języka Java do symulacji i wizualizacji obiektów przemysłowych w czasie rzeczywistym, 2009.

88. Cross-platform system abstraction layer and game engine for developing advanced 3D games for mobile platforms, 2008.

89. Ocena przydatności JOGL API do tworzenia interaktywnej grafiki komputerowej, 2008.

90. Zaawansowane zastosowania CryptoAPI Microsoft do tworzenia podpisów elektronicznych, 2008.

91. Projekt infrastruktury klucza publicznego na platformę Windows 2003 serwer, 2008.

92. Zastosowanie CryptoAPI Microsoft do tworzenia elektronicznych wiadomości podpisywanych, 2006.

93. Zastosowanie pakietu GNAT Linux do tworzenia aplikacji czasu rzeczywistego, 2006.

94. Przegląd wybranych technik interaktywnej grafiki 3D. Zastosowana tekstur, formaty MD3, BSP, 3DS, 2006.

95. Sieciowa gra przygodowa w oparciu o standardy OpenGL i DirectX, 2005.

96. Sieciowe laboratoryjne stanowisko szybkiego prototypowania algorytmów sterowania silnikiem elektrycznym, 2005.