Prace dyplomowe magisterskie/inżynierskie/projekty
inżynierskie:
Propozycji nowych tematów
prac proszę szukać w systemach krk.prz.edu.pl lub kia.prz.edu.pl -> KSZTAŁCENIE
-> Prace dyplomowe
Obronione:
1. Porównanie silników Unreal Engine i Unity pod kątem tworzenia gier. 2024
2. Porównanie silników Unity i GoDot pod kątem tworzenia gier. 2024
3. Interaktywna wizualizacja wybranych wnętrz. 2024
4. Zastosowania animacji proceduralnych. 2024
5. Dostosowanie poziomu trudności wybranej gry w oparciu o zebrane dane. 2023
6. Porównanie wydajności aplikacji OpenGL i WebGL. 2023
7. Trzyosiowa frezarka CNC, 2023
8. Komputerowa gra 2D z elementami craftingu i proceduralnie generowanym światem, 2023
9. Gra platformowa 3D, 2023
10. System kontroli poziomu cieczy w zbiorniku, 2023
11. Porównanie wydajności architektury DOTS z architekturą obiektową w silniku Unity. 2022
12. Wizualizacja obiektów Politechniki Rzeszowskiej w aplikacji webowej. 2022
13. Biblioteka obiektów graficznych dla trójwymiarowej gry edukacyjnej. 2022
14. Ocena przydatność map Bing do śledzenia i planowania tras statków powietrznych. 2021
15. Wpływ
wprowadzenia warstwy kryptograficznej do wybranego serwisu internetowego na
jego wydajność. 2021
16. Wirtualny model postaci ludzkiej do zastosowań w animacjach i
grach komputerowych. 2020
17. Wirtualne planowanie rozkładu urządzeń przemysłowych w
pomieszczeniach z zastosowaniem silnika graficznego. 2020
18. Zastosowanie Raspberry Pi jako sterownika PLC. 2020
19. Mechanizmy programowania współbieżnego na podstawie biblioteki Concurrent-Ruby. 2020
20. Proceduralne generowanie terenu.2020
21.
System informatyczny do zarządzania
obsługą studentów z programu Erasmus+. 2020
22. Serwis internetowy zarządzający parkingiem.2020
23. Zastosowanie silnika graficznego do wspomagania montażu. 2019
24. Szkielet systemu graficznego na bazie interfejsu Vulcan. 2019
25. Porównanie wydajności profilu zgodnościowego i profilu głównego OpenGL. 2019
26. Techniki programowania aplikacji współbieżnych i rozproszonych w systemie operacyjnym Android. 2019
27. Techniki poprawy wydajności mechanizmów rozgrywki i sztucznej inteligencji w grach komputerowych. 2019
28. Interaktywna wizualizacja wybranych pomieszczeń Politechniki Rzeszowskiej. 2019
29. Wielowątkowa aplikacja serwerowa dla gry. 2019
30. Wizualizacja położenia i orientacji bezpilotowego statku powietrznego. 2019
31. Budowa harfy laserowej w oparciu o standard MIDI i platformę Arduino. 2019
32. Integracja efektów graficznych ze ścieżką filmową. 2019
33. Program do archiwizacji i wizualizacji przebiegu sesji treningowej na symulatorze lotu. 2018
34. Wizualizacja ruchu lotniczego. 2018
35. Graficzny moduł planowania trajektorii dla bezpilotowego statku powietrznego. 2018
36. Porównanie wydajności i technik tworzenia aplikacji graficznych w wybranych bibliotekach języka Java. 2018
37. Technika tworzenia animacji szkieletowej i jej integracji z silnikiem graficznym w wybranych programach. 2018
38. Wirtualne zintegrowane elektroniczne instrumenty kokpitu samolotu. 2018
39. Koncepcja systemu informatycznego wspierającego planowanie lotu. 2017
40. Analiza i podważenie sieci osiedlowych opartych na rozwiązaniach MikroTik RouterBoard. 2017
41. Wirtualne stanowisko badawcze do analizy pracy rozproszonych aplikacji czasu rzeczywistego na platformie systemu operacyjnego VxWorks, 2017.
42. Techniki rozwiązywania problemu producenta – konsumenta oraz czytelników i pisarzy w różnych systemach programowania współbieżnego, 2017.
43. Standard OpenMP i techniki programowania współbieżnego, 2017.
44. Wizualizacja i nadzorowanie pracy prototypowego robota laboratoryjnego, 2017.
45. Prototypowy robot laboratoryjny, 2017.
46. Wizualizacja i archiwizacja parametrów lotu, 2017.
47. System wspomagania terapii widzenia, 2017.
48. Porównanie sieci UDP/IP/Ethernet z ARINC 664, 2016.
49. Trójwymiarowa interaktywna wizualizacja wybranych obiektów architektonicznych Politechniki Rzeszowskiej, 2016.
50. Porównanie wybranych bibliotek wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość na platformie Android, 2016.
51. Koncepcja systemu akwizycji i wizualizacji danych z symulatora lotu ALSIM 200 MCC, 2016.
52. Techniki generowania świata gry samochodowej, 2016.
53. Wybrane problemy programowania współbieżnego w języku Java, 2016.
54. System oceny stylu jazdy kierowcy z zastosowaniem urządzeń mobilnych, 2016.
55. System zarządzania zasobami sprzętowymi i programowymi, 2016.
56. Zastosowanie silnika Unity3D do tworzenia interaktywnych aplikacji graficznych, 2015
57. Biblioteka programów do tworzenia aplikacji współbieżnych i czasu rzeczywistego dla systemu operacyjnego VxWorks, 2015.
58. Biblioteka programów do tworzenia aplikacji współbieżnych zgodnych ze standardem POSIX, 2015.
59. Techniki generowania interaktywnych aplikacji graficznych z zastosowaniem silnika Ogre3D, 2015.
60. System bazodanowy od obsługi studentów z programu Erasmus, 2015.
61. Wybrane techniki generowania animacji szkieletowej, 2014.
62. Techniki tworzenia gier na urządzenia mobilne, 2014.
63. Programowanie aplikacji graficznych w standardzie WebGL, 2014.
64. Programowanie aplikacji graficznych w standardzie OpenGL ES, 2014.
65. Silnik do gier strategii czasu rzeczywistego, 2014.
66. Wprowadzanie danych motion capture do generowania animacji, 2014.
67. Wizualizacja danych z zastosowaniem biblioteki graficznej, 2013.
68. Wspomaganie osób niewidzących z zastosowaniem urządzeń mobilnych, 2013.
69. Interaktywna aplikacja graficzna dla dzieci niepełnosprawnych, 2013.
70. Moduł graficzny multimedialnego systemu przeznaczonego do terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju, 2013.
71. Zastosowanie technologii Flash do tworzenia interaktywnych aplikacji graficznych, 2012.
72. Tworzenie aplikacji graficznych z zastosowaniem OpenSceneGraph, 2012.
73. Gry wspomagające rozwój dzieci ze sterowaniem wizyjnym, 2012.
74. Biblioteka obiektów graficznych do wzbogacania scen w programach wspomagających rozwój dzieci niepełnosprawnych, 2012.
75. Zastosowanie technologii Flash i języka ActionScript do tworzenia interaktywnych aplikacji 3D, 2012.
76. Generowanie interaktywnych modeli architektonicznych, 2012.
77. Elementy programowania gier strategicznych, 2012.
78. Tworzenie interaktywnych aplikacji w oparciu o darmowy silnik graficzny, 2012.
79. Serwis
Web 2.0 do dystrybucji gier edukacyjnych, 2011.
80. Gry
edukacyjne w oparciu o technologię Flash, 2011.
81. Graficzny
silnik gry FPP, 2011.
82. Dynamiczna
rekonfiguracja serwera Apache, 2010.
83. Szablon
do tworzenia interaktywnych aplikacji graficznych dla dzieci niepełnosprawnych,
2010.
84. Zastosowanie
wybranych pakietów darmowego oprogramowania do tworzenia gier 3D, 2010.
85. Zastosowanie
kolorowanych sieci Petriego do symulacji systemów produkcji, 2010.
86. Standardy tworzenia aplikacji na urządzenia o ograniczonych możliwościach sprzętowych, 2009.
87. Zastosowanie języka Java do symulacji i wizualizacji obiektów przemysłowych w czasie rzeczywistym, 2009.
88. Cross-platform system abstraction layer and game engine for
developing advanced 3D games for mobile platforms, 2008.
89. Ocena przydatności JOGL API do tworzenia interaktywnej grafiki komputerowej, 2008.
90. Zaawansowane zastosowania CryptoAPI Microsoft do tworzenia podpisów elektronicznych, 2008.
91. Projekt infrastruktury klucza publicznego na platformę Windows 2003 serwer, 2008.
92. Zastosowanie CryptoAPI Microsoft do tworzenia elektronicznych wiadomości podpisywanych, 2006.
93. Zastosowanie pakietu GNAT Linux do tworzenia aplikacji czasu rzeczywistego, 2006.
94. Przegląd wybranych technik interaktywnej grafiki 3D. Zastosowana tekstur, formaty MD3, BSP, 3DS, 2006.
95. Sieciowa gra przygodowa w oparciu o standardy OpenGL i DirectX, 2005.
96. Sieciowe laboratoryjne stanowisko szybkiego prototypowania algorytmów sterowania silnikiem elektrycznym, 2005.