PRZYDATNE ODNOŚNIKI
OpenGL3.2+
https://www.khronos.org/
https://learnopengl.com/
http://www.cs.unm.edu/~angel/
http://www.openglsuperbible.com/
OpenGL
http://www.opengl.org
http://www.lighthouse3d.com/opengl/
http://www.sgi.com/software/opengl
http://www.codeproject.com/opengl
http://www.sulaco.co.za/opengl.htm
http://www.gametutorials.com/Tutorials/OpenGL/OpenGL_Pg1.htm
http://www.eecs.tulane.edu/www/Terry/OpenGL
http://home.no/apron/english/apron.htm
Shader’y
OpenGLSL:
http://www.lighthouse3d.com/opengl/glsl/
Różne:
http://www.humus.name/
Język CG:
http://developer.nvidia.com/page/cg_main.html
Programowanie
gier|
http://www.gamedev.net
http://nehe.gamedev.net
http://www.flipcode.com
http://www.gametutorials.com
Darmowe
engine’y do programowania gier
Dark GDK:
http://www.microsoft.com/express/samples/gamecreators/default.aspx
XNA:
http://msdn.microsoft.com/en-us/xna/default.aspx
OGRE:
http://www.ogre3d.org/
Crystal Space:
http://www.crystalspace3d.org/main/Main_Page
Programy
do tworzenia obiektów 3d|
Blender:
http://www.blender.org/
Program
do tworzenia poziomów Quake’a
Q3Radaint:
http://q3radiant.planetquake.gamespy.com/
Java bindings for OpenGL
https://jogl.dev.java.net/
http://www.cmlab.csie.ntu.edu.tw/~robin/JavaGL/
Java3D
http://www.java3d.org/
Grafika
3D w Java na urządzenia przenośne
Mobile 3D Graphics API for J2ME:
http://jcp.org/en/jsr/detail?id=184
Microsoft Robotics
http://msdn.microsoft.com/en-us/robotics/default.aspx